Barion Pixel
Prin utilizarea site-ului nostru web sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor în conformitate cu Politica de cookie-uri.
Peste 300 RON livrare gratuită cu Packeta!
Înregistrați-vă pentru puncte de fidelitate valorificabile!

Termeni și condiții generale

І. Dispoziții generale

1. Prezentele condiții comerciale (denumite în continuare: condițiile) reglementează relațiile dintre părțile care încheie un contract de vânzare, în care, pe de o parte, Simon és Szimics KFT. )), denumită în continuare "KoreaShop" sau "Vânzătorul"), pe de o parte, Cumpărătorul.

2. Cumpărătorul este o persoană care a încheiat un contract de vânzare cu Vânzătorul și a achiziționat bunuri de la Vânzător prin intermediul magazinului online situat la adresa koreashop.hu și care are dreptul de a solicita răspunderea pentru defectele bunurilor (denumit în continuare "Cumpărătorul").

3. Acești Termeni și condiții și contractul de vânzare sunt redactate în limba maghiară și nu fac referire la Codul de conduită.

4. Contractul este acoperit de Decretul Guvernului, Hotărârea Guvernului 45/2014.(II.26.) privind normele detaliate ale contractelor dintre consumatori și antreprenori este în vigoare.

5. Odată cu comanda, clientul confirmă că a citit și este de acord cu acești termeni și condiții.

ІІ. Securitatea și protecția informațiilor

1. Clientul trebuie să furnizeze următoarele informații la momentul achiziției:
- numele / denumirea comercială;
- locul de reședință permanentă / locul de înregistrare;
- dacă clientul este un antreprenor și are un număr de identificare fiscală, caz în care trebuie furnizate și aceste informații;
- adresa de e-mail;
- număr de telefon.

Aceste date sunt necesare pentru identificarea cumpărătorului și pentru comunicarea ulterioară necesară pentru livrarea bunurilor.

2. Termenii și condițiile pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și dispozițiile privind datele cu caracter personal individuale, cu care cumpărătorul este de acord prin prezenta, sunt cuprinse în documentul intitulat "Protecția datelor cu caracter personal".

3. În cadrul procedurii de reclamație, Clienții trebuie să furnizeze următoarele date: nume, prenume, adresă, număr de telefon și adresă de e-mail. Toate datele cu caracter personal obținute în acest mod sunt utilizate exclusiv în scopul prelucrării reclamației. Clienții au dreptul de a accesa și corecta conținutul datelor lor cu caracter personal, inclusiv clarificarea și eliminarea neregulilor, precum și alte drepturi legate de aceste date.

III. Încheierea contractului de vânzare

1. Un contract la distanță se formează pe baza comenzii electronice a Cumpărătorului (prin trimiterea comenzii, Cumpărătorul trimite o propunere de a încheia un contract de vânzare), care este confirmată de Vânzător (acceptarea ofertei). Dacă nu există nicio confirmare, comanda va fi confirmată automat după 48 de ore.

2. La încheierea contractului de vânzare se ajunge prin trimiterea unei comenzi Cumpărătorului și acceptarea comenzii de către Vânzător.

3. Prin contractul de vânzare, Vânzătorul se obligă să livreze Cumpărătorului obiectul achiziționat și să îi permită acestuia să dobândească dreptul de proprietate, iar Cumpărătorul se obligă să primească obiectul și să plătească Vânzătorului prețul de achiziție.

4. Vânzătorul își rezervă dreptul de proprietate asupra bunurilor până la plata integrală a prețului bunurilor. 5. Vânzătorul trebuie să trimită bunurile la transportatorul desemnat pentru livrarea bunurilor către clientul final. 5. Vânzătorul trebuie să livreze cumpărătorului bunurile achiziționate în cantitatea, calitatea și modelul convenite. În cazul în care nu a fost convenită nicio metodă de ambalare a bunurilor, vânzătorul este obligat să ambaleze bunurile într-un mod adecvat pentru siguranța și protecția acestora. În același mod, Vânzătorul va ambala bunurile pentru livrare.

5. În cazul în care Cumpărătorul - din orice motiv imputabil acestuia sau nu - nu își îndeplinește obligația de colectare, Vânzătorul poate solicita Cumpărătorului să plătească costuri suplimentare de livrare, care în orice caz se ridică la 5 EUR + TVA, chiar dacă taxa de livrare este inițial primit acest serviciu fără sau la un preț diferit.

6. Relivrarea coletului este posibilă în ziua lucrătoare următoare plății sumei de 5 EUR + TVA și primirii acesteia în contul Simon és Szimics KFT. Plata este considerată primită dacă Cumpărătorul trimite o confirmare bancară prin e-mail la hello@koreashop.hu.

IV. Prețuri și condiții de plată

1. Clientul primește bunurile la prețul în vigoare la momentul plasării comenzii. Înainte de a plasa comanda, clientul are posibilitatea de a vedea prețul complet, care include TVA și orice alte taxe.

2. Vânzătorul acceptă condițiile de plată.
Plățile online cu card bancar se fac prin sistemul Barion. Detaliile cardului bancar nu vor ajunge la vânzător. Barion Payment Zrt. care furnizează serviciul, este o instituție aflată sub supravegherea Magyar Nemzeti Bank, licență nr: H-EN-I-1064/2013.

3. Bunurile rămân proprietatea vânzătorului până la plata integrală. Riscul de deteriorare a bunurilor trece la client în momentul livrării. În cazul în care bunurile sunt expediate contra ramburs, informațiile privind condițiile de plată nu pot fi modificate.

4. Gestionarea prețului incorect:
În mod evident, un preț incorect este considerat:

preț de 0 EUR,
preț redus cu o reducere, dar reducerea este indicată incorect (de exemplu: în cazul unui produs de 15 EUR, cu o reducere de 20%, produsul este oferit la 5 EUR).
În cazul unui preț incorect, Vânzătorul oferă posibilitatea de a achiziționa bunurile la prețul real, cu care Cumpărătorul poate decide să comande bunurile la prețul real sau să anuleze comanda fără consecințe juridice negative.

V. Condiții de livrare

1. Condițiile de livrare a Bunurilor în termenul convenit în contract sunt următoarele:
- controlul comenzii;
- stoc gratuit al bunurilor comandate în cantitatea conformă cu comanda electronică;
- plata în conformitate cu informațiile de pe koreashop.hu.

2. Obligația Vânzătorului de a livra bunurile comandate este îndeplinită prin transportarea bunurilor și predarea lor către curier (companie de curierat) pentru livrarea ulterioară la destinație.

3. Vânzătorul poate percepe costuri de transport. Informații detaliate privind costurile și condițiile de livrare pot fi găsite în apendicele Livrarea bunurilor. În plus, în timpul procesului de plată, sunt furnizate informații privind prețul, data și costurile de expediere, pe care KoreaShop le confirmă și în e-mailul trimis Cumpărătorului. Împreună cu bunurile, furnizăm Cumpărătorului o chitanță fiscală (factură). Toate prețurile includ TVA.

VI. Retragerea din contract

1. Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contractul încheiat online sau prin telefon, fără a da niciun motiv, în termen de 14 zile de la data livrării bunurilor. În acest caz, este necesar să trimită o scrisoare de retragere din contract (formular de reclamație) la adresa de e-mail hello@koreashop.hu în termenul specificat. Formularul de reclamație completat și bunurile solicitate trebuie trimise la următoarea adresă: 3184 Mihálygerge, Rákóczi út. 138. În cazul în care consumatorul dorește să își exercite acest drept, acesta trebuie să trimită formularul de reclamație la adresa vânzătorului cel târziu în ultima zi a termenului limită sau să îl trimită prin poștă la adresa vânzătorului, la adresa indicată în informațiile de contact, cel târziu în ultima zi a termenului limită. După informarea cu privire la retragerea din contract, consumatorul este obligat să trimită înapoi sau să predea personal obiectul retragerii din contract, împreună cu toate documentele - cum ar fi factura originală, instrucțiunile de utilizare a bunurilor și alte documente care au fost livrate împreună cu bunurile, dar nu mai târziu de 14 zile de la data retragerii din contract. Costul returnării bunurilor va fi suportat de către cumpărător. În cazul retragerii din contract în termen de 14 zile de la data livrării bunurilor, cumpărătorul are, de asemenea, dreptul la rambursarea costului de livrare a bunurilor în cuantumul corespunzător celei mai ieftine metode de livrare. În cazul unei retrageri ulterioare din contract, vom rambursa numai prețul de achiziție al bunurilor. Vă vom rambursa suma menționată imediat, în termen de cel mult 14 zile de la retragerea din contract. Cu toate acestea, în conformitate cu legea, putem aștepta până când ne returnați bunurile împreună cu plata. Vom utiliza aceeași metodă de plată pe care ați folosit-o pentru a plăti prețul de achiziție, cu excepția cazului în care convenim altfel.

2. KoreaShop este responsabil pentru defectele care apar după ce clientul primește produsul în timpul perioadei de garanție (garanție). Perioada de garanție pentru toate produsele oferite în magazinul online KoreaShop este de 24 de luni, cu excepția cazului în care o perioadă mai scurtă este indicată pe produse. Perioada de garanție începe la data primirii bunurilor de către cumpărător.

VII. Reclamații

1. Dacă produsul este deteriorat în timpul livrării, KoreaShop va rambursa clientului sub forma unui cupon (reducere la următoarea comandă). De asemenea, clientul poate solicita repararea defectului sub formă de înlocuire a produsului. În cazul în care este imposibil sau neeconomic pentru KoreaShop să corecteze eroarea, cumpărătorul are dreptul de a solicita o reducere a prețului de achiziție și, în cazul unei erori semnificative, de a se retrage din contractul de vânzare. Atunci când raportează o eroare, Cumpărătorul este obligat să informeze Vânzătorul ce drept a ales.

2. Produsul este considerat defectuos, în special, dacă nu are caracteristicile obișnuite sau prezentate, nu corespunde scopului propus, nu este conform cu cerințele legale sau nu a fost livrat în cantitatea convenită. Sensibilitatea pielii sau reacția alergică la produsele livrate nu constituie un motiv pentru a declara produsele defecte. În mod similar, defectele cadourilor sau ale produselor gratuite care nu sunt incluse în comandă nu sunt considerate defecte ale produselor. Fotografiile produselor din magazinul nostru online sunt ilustrații și nu constituie o descriere obligatorie a caracteristicilor produsului (de exemplu, ambalajul poate varia din cauza modificărilor efectuate de producător).

3. Vom fi bucuroși să răspundem la orice întrebări legate de reclamație, contactându-ne la hello@koreashop.hu cu formularul de reclamație completat pe care îl găsiți aici. Atunci când completați formularul, nu uitați să descrieți defectul și să atașați fotografii ale produsului defect (dacă este posibil). Trimiteți produsele reclamate împreună cu formularul de reclamație la următoarea adresă: 3184 Mihálygerge, Rákóczi út. 138.

VIII. Programul de loialitate - KoreaShop Club

1. Prin achiziționarea de produse din magazinul online KoreaShop și după crearea unui cont de client, deveniți membru al programului de loialitate KoreaShop Club (denumit în continuare programul de loialitate sau KoreaShop Club).

2. Suma cashback acumulată pentru loialitate este egală cu prețul de achiziție în EUR.

3. Cu cât un participant la programul de loialitate cumpără mai multe produse, cu atât mai multe beneficii va primi.

4. Cashback-ul acumulat nu poate fi vândut sau dăruit. 5. Cashback-ul acumulat nu poate fi preschimbat în numerar. Cashback-ul acumulat poate fi utilizat de participantul la programul de loialitate numai pentru a plăti 50% din valoarea produselor.

5. Perioada de Cashback este de 90 de zile pentru fiecare achiziție. 6. Clientul poate verifica suma de Cashback de care dispune pe site, care trebuie să fie autorizată pe site. Aceste informații pot fi, de asemenea, verificate în coșul de cumpărături la plasarea unei comenzi.

6. Simon and Simics KFT nu este responsabilă pentru utilizarea abuzivă a Cashback-ului de către terți, cu excepția cazului în care pierderea accesului la cont nu a fost raportată la timp de către participantul la programul de loialitate.

7. Simon & Simics KFT își rezervă dreptul de a înceta Programul de loialitate în orice moment. De asemenea, Simon & Simics KFT își rezervă dreptul de a modifica sistemul de acumulare a Cashback-ului.

8. Cashback-ul Programului de loialitate neutilizat înainte de încetarea Programului de loialitate sau de anulare va fi anulat.

9. Calitatea de membru KoreaShop Club și serviciile conexe sunt gratuite.

10. În acest caz, clientul trebuie să trimită cererea sa de încetare a calității de membru la adresa hello@koreashop.hu.

IX. Programul de recomandare

1. Dreptul de a participa.

Programul de recomandare este disponibil numai pentru clienții KoreaShop care au vârsta de cel puțin optsprezece (18) ani la momentul participării. Prin participarea la Programul de recomandare și prin utilizarea unui link de recomandare sau a unui cod promoțional, sunteți de acord în totalitate și necondiționat cu termenii și condițiile cuprinse în prezentul acord și cu deciziile și interpretările KoreaShop, care sunt finale și obligatorii în toate aspectele legate de acestea.
În cazul unui client nou în cadrul Programului de recomandare (denumit în continuare "Referitor"), o combinație unică de număr de telefon și adresă de e-mail (cele care nu sunt utilizate la plasarea unei comenzi în orice zonă de domeniu de pe site-ul KoreaShop).
Dacă sunteți un client nou, veți fi eligibil pentru a primi o reducere la plasarea primei comenzi, a cărei valoare va fi stabilită de KoreaShop la discreția sa. Pentru a face acest lucru, utilizați un link de recomandare sau un cod promoțional primit de la un prieten. Pentru a utiliza codul promoțional, utilizatorul trebuie să fie înregistrat sau autorizat pe site și, în același timp, să nu aibă o achiziție reușită în contul său.

2. Informații generale despre programul de recomandare.

Sub rezerva îndeplinirii anumitor cerințe de eligibilitate, vă puteți califica pentru a participa la Programul de recomandare după achiziționarea produselor oferite pe site. Veți fi înscris automat în Programul de recomandare în termen de 48 de ore de la primirea primei dvs. comenzi și, în calitate de membru al Programului de recomandare, veți fi eligibil pentru a primi un cashback viitor de 5 EUR în contul dvs. de club KoreaShop (denumit în continuare "Cashback").

Dacă doriți să vă anulați calitatea de membru în Programul de recomandare, vă rugăm să ne contactați la adresa: hello@koreashop.hu.

După cum s-a menționat mai sus, un link special sau un cod promoțional (denumit în continuare "Link de recomandare") va fi creat pe contul personal al utilizatorului în termen de 48 de ore de la primirea primei comenzi.

Utilizatorul poate împărtăși Linkul său de recomandare cu potențialii clienți noi.

Vom percepe Cashback pentru comenzile plasate de referenți care accesează site-ul KoreaShop utilizând Linkul de recomandare sau utilizează Codul promoțional la plasarea primei lor comenzi, pentru care referentul trebuie să primească o primă comandă de 39 EUR sau mai mult.

Cashback-ul poate fi utilizat în același mod ca în programul de loialitate.

3. Primirea cashback-ului

Cashback-ul va fi transferat în contul programului de loialitate.

Cashback-ul va fi plătit în termen de 48 de ore de la primirea primei comenzi a Referitorului pentru utilizarea referinței sau a codului promoțional al Referitorului și pentru îndeplinirea altor cerințe specificate în acești Termeni și condiții.

X. Soluționarea alternativă a litigiilor

1. În cazul în care Vânzătorul nu răspunde la această cerere sau nu răspunde în termen de 30 de zile de la data trimiterii cererii, Consumatorul își poate exercita dreptul de soluționare extrajudiciară a litigiilor și poate depune o plângere prin intermediul platformei online a Comisiei Europene disponibilă la adresa.

2. Comisia de conciliere din Budapesta poate fi contactată online la adresa https://bekeltet.bkik.hu/. Comisia de conciliere a intereselor din Budapesta poate fi contactată la adresa 1016 Budapest, Krisztina krt. 99., 1014 1014 1014, telefon: 06-1-488-2131, fax: 06-1-488-2186, e-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu.

XІ. Dispoziții finale

1. Cumpărătorul recunoaște și este de acord că drepturile și obligațiile dintre vânzător și cumpărător se supun prezentelor condiții generale și legilor maghiare relevante privind protecția consumatorilor.

2. În alte aspecte care nu sunt reglementate în mod direct în prezenții Termeni și condiții generale, prevalează dispozițiile legii în vigoare la momentul încheierii contractelor de vânzare respective.

3. Prin plasarea unei comenzi, clientul confirmă că a citit prezenții Termeni și condiții generale și că este pe deplin de acord cu aceștia.

4. În cazul în care una sau mai multe prevederi ale acestor termeni și condiții devin invalide în totalitate sau parțial, valabilitatea celorlalte prevederi nu va fi afectată, iar celelalte prevederi vor rămâne în vigoare și vor produce efecte depline.

Acești termeni și condiții generale intră în vigoare la 15.09.2023.

 

La inceputul paginii