Barion Pixel
Prin utilizarea site-ului nostru web sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor în conformitate cu Politica de cookie-uri.
Peste 300 RON livrare gratuită cu Packeta!
Înregistrați-vă pentru puncte de fidelitate valorificabile!

Întrebări frecvente (FAQ)

Întrebări frecvente (FAQ):
 

1. Am plasat o comandă, dar vreau să fac modificări în ea, ce trebuie să fac?

În acest caz, scrieți-ne la hello@koreashop.hu cât mai repede posibil. Vă rugăm să scrieți numărul de identificare al comenzii și, de asemenea, ce anume doriți să corectați în comandă. Dacă comanda dvs. nu a fost încă pregătită sau dată curierului, putem face modificări la aceasta.

2. Cum pot returna un produs?

În conformitate cu legislația în vigoare, produsul achiziționat în magazinul nostru online poate fi returnat fără motiv în termen de 14 zile de la primirea unei comenzi. Cu toate acestea, aceste produse nu trebuie să aibă semne de utilizare, nu pot fi deteriorate sau distruse și trebuie să fie în ambalajul original, nedeteriorat, cu tot conținutul său. Pentru a returna produsele selectate, vă rugăm să le trimiteți înapoi la adresa noastră 3184 Mihálygerge, Rákóczi út 138, Ungaria, împreună cu declarația de retragere.

3. Cât timp durează primirea comenzii?

Produsele aflate în stoc încercăm să le expediem în termen de 24 de ore de la plasarea comenzii, în timp ce timpul de livrare depinde de compania de curierat. Timpul estimat de expediere a produselor care nu se află în stoc este de 6-9 zile.

4. Pot să-mi schimb adresa de livrare?

În acest caz, contactați-ne la hello@koreashop.hu.

5. Pachet pierdut - ce trebuie să fac?

În acest caz, scrieți-ne un e-mail la hello@koreashop.hu cu detalii despre comanda dvs.

6. Nu am primit pachetul la timp - ce trebuie să fac?

Coletele care nu sunt primite în termenul stabilit vor fi returnate expeditorului. Dacă mai aveți nevoie de colet, contactați-ne la hello@koreashop.hu

7. Ce trebuie să fac dacă pachetul este deteriorat?

Facem tot posibilul pentru a ne asigura că produsele comandate sunt ambalate corespunzător înainte de livrare. Cu toate acestea, dacă pachetul este deteriorat în timpul transportului, puteți depune o plângere sau puteți returna produsul deteriorat. În astfel de cazuri, este recomandabil să refuzați primirea coletului și să completați un formular privind deteriorarea furnizat de curier și să ne contactați la hello@koreashop.hu

 

La inceputul paginii